31 Ocak 2015 Cumartesi

Kahvaltseverlere Şile'de Rokethane

Siz de benim gibi kahvalti delisiyseniz eger sizle cok iyi anlasacagiz :)) ve evet kahvaltinin kesinlikle mutlulukla alakasi var bence. Blogda en cok kahvalti paylasimlarim olacaktir diye tahmin ediyorum ve ilk paylasimimi rokethaneden yana kullaniyorum.

Gec saate kadar kahvalti servislerinin olmasi tercih nedenlerimden biri. Ama ilk nedenim müthiş manzarasi. Mekan  aksam yemeklerinde de tercih edilebilinir. Raki balık eşliğinde manzaraya karsi sevgili, eş, dost, aile muhabbeti tadindan yenmez.





Rokethanenin eşsiz karadeniz manzarasindan bir kare ile sizi bekleyen mutlulugu tarif etmeye calisayim size. 

Kışın burası çok eser demeyin, kış günleri için, sobalar eşliğinde isinan kapalı çardakları var ama merak etmeyin manzaraya engel olmuyor, şeffaf branda ile kapatılmış.

Kahvaltıları sade; ne fazla ne az..Peynir zeytin, reçel, yumurta.. daha ne olsun. Çayı termos ile verdiklerinden dolayı, kahvaltınız bölünmüyor. Şimdiye kadar maksimum 3 çalışan gördüm, ama servise yetişme konusunda bir sıkıntı ile karşılmadık. 

Eğer güneş battığı sırada mekanda bulunuyorsaniz, güneşin tatlı sarısını arkanıza alıp güzel bir fotograf çekilmeyi unutmayın.

Rokethanenin yeri Şile'de Işık universitesinin arkasinda yamacta kaliyor.

Kahvaltiseverlere, kahvaltilari eşliginde guzel seyirler diliyorum.

Sahilde dalgalarin sesi eşliğinde yürüyüş yapmayi da unutmayin derim..

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder