6 Mayıs 2015 Çarşamba

Rüya gibi J'adore cikolata evi

Formül çok basit;  mutluluk = çikolata ve türevleri

Taksim, beyoğlu eğlence mekanları dışında çok güzel bir çikolata evine de sahip. Duyanlarınız da vardır, J'adore.. İstiklalde Galatasaray Lisesini geçtikten sonra ikinci sağ sokakta kalıyor. Çok küçük iki katlı, tatlı fransız müziklerinin eşlik ettiği romantik mekan. İlk önce sevgilinizin elini sonra da mekanın yolunu tutun derim. Mekanın ambiyansına kendinizi bırakarak, tatlı sohbetiniz ile huzurla dolun :)
Mekanın küçüklüğü maalesef sıra beklemenize neden olabiliyor. Haftasonları akşam saatlerinde mekanda oturmak için sıra beklemek zorunda kalabilirsiniz. Akşam iş çıkışı ziyaretleriniz daha rahat olabilir.
Tüm tatlılarını iştahla ve afiyetle deneyebilirsiniz. Fakat mekanın favorilerinden Oh la la Beatrice'e tercih konusunda öncelik verebilirsiniz. Eğer benim gibi çikolata delisiyseniz beatrice ile yetinmeyip menünüden o piti piti de yapabilirsiniz. Ben özellikle sıcak çıkolatalarına bayılıyorum. Aromalı olarak da çilekli olanı tercih ediyorum daha çok :)

Minik girişindeki sunumu için aşağıdaki görselde görebilirsiniz.




Sıcak çikolata 7 lira civarıydı diye hatırlıyorum. Menüdeki fiyatları görünce ütopik bir hesapla karşılaşmayacağınızı anlıyorsunuz.

Tatlı, şirin ve romantik olarak tanımlı mekanları sevenlerdenseniz, sevgilinizle güzel vakit geçirmek için 10 numara bir yer olduğunu anlatmaya çalıştım, umarım başarılı olmuşumdur :)

Tatlı vakit geçirmeniz dileğiyle,
Sevgiler,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder