30 Ocak 2015 Cuma

Nasıl başladım..

Durdum baktım, 26 yıldır biriktirmişim ben.. Kafamda, fotograflarımda çoook güzel seyahat görselleri biriktirmişim, çook güzel anılar biriktirmişim, çook güzel deneyimler yaşamışım, çook güzel kitaplar okumuşum, çokk güzel olmasa da yemekler, pastalar börekler yapmışım :)

Herkes gibi anılarım, deneyimlerim benim herşeyim.. 

Bu blog belki benim anı defterim olur dedim.. En önemlisi, hangi konu üzerinde araştırma yapıyorsam (doğa içerisinde kahvaltı mekanları, akşam yemekleri, eşsiz tatil planları, eğlence mekanları, alışveriş gibi) en çok kurcaladığım yerler, takip ettiğim bazı bloglardır.. Çogu konuda ön hazırlıklarımı, bloglardaki tavsiyeler üzerinden oluştururum ve müthiş faydasını görürüm.. Ben de belki arayış içerisinde olan arkadaşlar için küçük bir rehber olurum, kim bilir.. :)

Eh başladık bi şekilde,
Rastgele..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder